Vrátenie tovaru, jeho reklamácia

Môže sa stať, že Vám dorazí očakávaný balíček domov, ale bohužiaľ bielizeň nesadne tak, ako by mala. Alebo celkovo nezodpovedá tomu, čo ste očakávali. V tomto prípade máte právo na vrátenie nepoužitého, neznehodnoteného tovaru v lehote 14 dní.

Ponúkame Vám tieto možnosti riešenia:

  • Tovar Vám vymeníme za iný, alebo za inú veľkosť
  • Vrátite nám tovar a my Vám zašleme späť Vaše peniaze

Ako postupovať:

  • Tovar zabaľte do pôvodného obalu výrobcu. Vrátený výrobok musí byť opatrený originálnymi visačkami (neodtrhnutými), nesmie byť používaný, ani javiť žiadne známky nosenia alebo poškodenia.
  • Stačí vyplniť vratkový formulár - "Reklamačný lístok", ktorý je súčasťou zásielky.
  • Na tomto formulári vyplníte potrebné údaje. Uvediete, či tovar vraciate, či požadujete vrátenie peňazí alebo výmenu tovaru za iný.
  • V prípade výmeny doplníte požadovanú veľkosť bielizne a farbu.
  • Ak chcete tovar len vrátiť (bez výmeny), potom na vratkovom formulári uvediete číslo účtu, na ktorý chcete zaslať peniaze.
  • Neprijmame baliky na dobierku
  • Zásielku s takto vyplneným formulárom odošlite poštou na adresu:
    PARADEO s.r.o.
    Štúrova 34 , 017 01
    Považská Bystrica
    Slovensko

Čo se bude diať ďalej:

V prípade, že Vami požadovaný tovar máme skladom, pošleme Vám nový balík do 7 pracovných dní od obdržania Vami zaslaného. Ak tovar nebude skladom, budeme Vás kontaktovať. Dodacia lehota sa týmto predĺži. Ak Vám zásielka s novým tovarom nepríde do 15 pracovných dní, kontaktujte nás prosím na našej zákazníckej linke +421 221 201 070 alebo emailom info@rajpradla.sk.

Čo budem platiť?

Ak nevyhovujúci tovar vraciate bez požiadavky na výmenu alebo zámenu za inú bielizeň, tak Vám jednoducho do 15 pracovných dní od prevzatia Vášho balíčka zasielame peniaze na číslo uvedeného účtu.

V prípade, že žiadate o výmenu, môžu nastať tieto situácie:

 

  1. Cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného - potom pri prevzatí nového balíka platíte iba poštovné
  2. Cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného - platíte rozdiel v cene + poštovné
  3. Cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného - v tejto situácii Vám zasielame preplatok čiastky za vrátený tovar (mínus poštovné a hodnotu nového tovaru) späť na účet a Vy pri prevzatí nového balíka neplatíte už nič.

Čo mám robiť, keď je tovar poškodený

V prípade, že doručený tovar bude poškodený, zistíte na ňom vadu, postup je rovnaký ako pri výmene alebo vrátení. Do vratkového formulára vadu jednoducho popíšte.
V prípade ďalších otázok nás kontaktujte prosím na zákazníckej linke +421 221 201 070 alebo emailom info@rajpradla.sk. Radi Vám pomôžeme a poradíme.

Reklamácia

Záruka začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Na všetok tovar je poskytovaná záruka po dobu 24 mesiacov. Predajca zodpovedá za vady a poškodenia pri prevzatí tovaru zákazníkom. Zodpovedá tiež za tie, ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené nešetrným a nevhodným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Počas prania a čistenia bielizne rešpektujte symboly uvedené výrobcom. Tieto symboly nájdete na každom štítku.


Reklamáciu máte možnosť uplatniť poslaním tovaru na našu adresu alebo osobne. Reklamovaný výrobok prijímame len v originálnom obale od výrobcu. Náklady na dopravu k nám hradí zákazník. Dopravu k zákazníkovi hradíme my. Vždy je nutné vyplniť reklamačný formulár, kde popíšete vadu a uvediete kontakt na Vás.


Vaša reklamácia bude ihneď riešená, o jej priebehu Vás budeme informovať.

Podrobné informácie, ako pri reklamácii postupovať nájdete vyššie alebo Vaše otázky radi zodpovieme na našej zákazníckej linke +421 221 201 070 a tiež pomocou emailu info@rajpradla.sk